26
feb
2021

Inholland / MOA - Cursus Sensorisch onderzoek en productontwikkeling

26-02-2021 9:00 -17:00
Bekijk de prijzen hieronder
Inholland / MOA - Cursus Sensorisch onderzoek en productontwikkeling

Een veel voorkomende wens vanuit de voedingsmiddelenindustrie is om kennis, inzichten en vaardigheden te vergroten over hoe personeel aan de productielijnen om moet gaan met de sensorische kwaliteitsbeoordeling van de geproduceerde producten. In het kader hiervan biedt de Inholland Academy in samenwerking met de MOA (Profgroep Sensorisch Onderzoek) de cursus ‘Sensorisch Onderzoeker en Productontwikkeling’ aan.

Wij accepteren geen inschrijvingen meer

26
feb
2021

MOA - Expert Network - Meet up

26-02-2021 12:00 -13:30
Deze sessie is gratis
MOA - Expert Network - Meet up

MOA Expert Network (voorheen RKG/BkB) organiseert iedere laatste vrijdag van de maand een meet up tijdens de lunch. Krijg een insights-boost tijdens je boterham met kaas! Kleinschalig en exclusief toegankelijk voor MOA-leden. Frisse discussies en nieuwe inzichten voor en door insights- en data-professionals.

Wij accepteren geen inschrijvingen meer

01
mrt
2021

MOA - SPSS (basics) Leer de basisbeginselen voor het verwerken van je data met SPSS

01-03-2021 9:00 - 02-03-2021 12:00
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - SPSS (basics) Leer de basisbeginselen voor het verwerken van je data met SPSS

SPSS is sinds jaar en dag een standaardtool voor het prepareren en analyseren van data. Helaas sluiten de benodigde vaardigheden voor marktonderzoek alleen niet altijd aan bij de theorie uit de studieboeken. In deze online workshop stomen we je in twee sessies klaar om de meest toegepaste functies in SPSS op een efficiënte en effectieve manier te gebruiken.

04
mrt
2021

MOA - Healthcare Talk: Reputatiemanagement: spil van een toekomstbestendige zorgorganisatie?

04-03-2021 16:00 -17:00
Deze sessie is gratis
MOA - Healthcare Talk: Reputatiemanagement: spil van een toekomstbestendige zorgorganisatie?

Patiënten en hun zorgprofessionals kiezen een zorgorganisatie steeds vaker op basis van reputatie. Maar wat is reputatie eigenlijk, hoe meet je het en hoe gebruik je het in de organisatie?

09
mrt
2021

MARUG Marketing Conference - Transition of tactics

09-03-2021 9:45 -15:30
Registratie via MARUG
MARUG Marketing Conference - Transition of tactics

Schrijf je nu in met korting!

In de snel veranderende wereld van marketing verandert de klant snel. Terwijl COVID19 doorraast over de aardbol veranderen klantvoorkeuren en trends zo snel dat marketeers moeite hebben het tempo bij te houden. Consumenten gedrag, houdingen en gewoontes zijn zich steeds aan het ontwikkelen. In minder dan een jaar is het speelveld van marketing drastisch veranderd en hierdoor hebben bedrijven geen andere keus dan zich weer opnieuw uit te vinden.

15
mrt
2021

MOA - De segmentatie Toolkit

15-03-2021 9:00 - 16-03-2021 12:00
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - De segmentatie Toolkit

Segmentatie is de meest gebruikte marketingtool, er is geen merk die zijn markt niet segmenteert. Segmentatie is echter veel meer dan een analyse; het is een proces waarin vele keuzes gemaakt moeten worden. In deze interactieve workshop staan we stil bij al deze keuzes en de consequenties hiervan. Met behulp van een overzichtelijk stappenplan, voorbeelden en oefeningen krijg je een helder beeld wat je met segmentatie wel en niet kan bereiken.

22
mrt
2021

MOA - SPSS Advanced datamanagement

22-03-2021 9:00 - 24-03-2021 12:00
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - SPSS Advanced datamanagement

In deze online workshops van twee sessies leer je de tips en tricks om sneller en slimmer te werken met SPSS. Alles over tekstmanipulaties, loopconstructies en SPSS-macro’s. Weinig theorie vooral heel veel doen en uitproberen.

23
mrt
2021

MOA - Wat is de vraag achter de vraag?

23-03-2021 9:30 - 25-03-2021 12:30
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Wat is de vraag achter de vraag?

Marktonderzoek is pas succesvol, als het antwoord geeft op de juiste vraag. Maar hoe kom je achter de échte vraag van de opdrachtgever? In deze workshop leer je via herkenbare cases de echte vraag te achterhalen en welke onderzoeksmethode je het best kunt gebruiken om hem te beantwoorden.

29
mrt
2021

MOA - Datavisualisatie, van inzicht naar impact

29-03-2021 9:30 -16:30
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Datavisualisatie, van inzicht naar impact

Een goed gekozen en ontworpen datavisualisatie trekt de aandacht van de lezer. Hij zorgt dat mensen wat gaan doen met de inzichten die er getoond worden. Zelfs als de lezer negatief staat ten opzichte van de boodschap, of onervaren met data is. In deze training leer je hoe jij met jouw eigen datavisualisaties mensen in beweging kunt krijgen. Na afloop weet je welke grafiek je moeten kiezen en hoe je deze kunt vormgeven om de gewenste reactie bij de lezer te krijgen.

30
mrt
2021

MOA - Haal het maximale uit kwalitatieve (groeps)interviews

30-03-2021 9:30 - 31-03-2021 12:30
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Haal het maximale uit kwalitatieve (groeps)interviews

Het beheersen van interviewtechnieken is essentieel voor het uitvoeren van een goed kwalitatief onderzoek. Maar hoe zet je deze technieken optimaal in bij het voeren van een (groeps)gesprek? Ontdek de principes en belangrijkste elementen van interviews en groepsdiscussies. Leer keuzes te maken binnen de interviewtechnieken en omgaan met lastige respondenten! Uiteraard is er ook aandacht voor het daadwerkelijk oefenen van de technieken.

Meer MOA


Kennispartners van Daily Data Bytes

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.