De cursus wordt uitgesteld naar een later moment.
Duik samen met Wim Vaessen en Joep Brinkman in de wereld van sensorisch onderzoek. De cursus bestaat uit theorie en praktijk over het opzetten en uitvoeren van sensorisch onderzoek. Laat je zintuigen prikkelen door inspirerende gastsprekers en verschillende excursies. Kortom, wil jij je ontwikkelen tot een sensorisch onderzoek professional? Schrijf je in vóór 24 maart 2021!
Beoordeeld met een 8,5!
"Nog nooit eerder zo'n leuke en leerzame cursus gevolgd!"
"Ik heb er veel aan gehad en een erg leuke tijd gehad. Bedankt!"
"Ik vond de cursus zeer leerzaam, informatief en gebruik het geleerde direct in de praktijk."
Op 15 april staat er weer een zeer inspirerende MOA-NIMA Education Day op het programma. Vanwege alle Corona-maatregelen nogmaals als digitale sessie met een programma van 60 minuten. Meld je nu gratis aan voor deze Engelstalige online Education Day en laat je inspireren door twee aanvullende cases met als thema: Big Data in Small business.
Op 22 april is het weer zover: dan vindt hét SMART-event van het jaar plaats, het SMART Congres. Centraal staat dit jaar het thema: Use your voice to grow. Laat je inspireren door 5 interessante sprekers en duik met ons mee in de wondere werelden van onder andere voice in marketing en research, user experience en het ontgrendelen van jouw growth hacking mindset. Dat wil je niet missen, schrijf je nu gratis in!
In de voedingsmiddelenindustrie is marketing belangrijk. Immers, hoe onderscheiden concurrerende producten zich van elkaar? Hoe bepaal je de juiste marketingmix? Sensorisch onderzoek kan een belangrijke bijdrage leveren als het gaat om ontwikkeling en bepaling van product, plaats, promotie en prijs. Je weet waarschijnlijk al hoe belangrijk smaak en textuur is voor het succes van het product. Natuurlijk komt dit aan bod, maar tijdens deze cursus gaan we verder.
Ben je gemuilkorfd als onderzoeker door de AVG?
De onderzoekwereld zag enorm op tegen de komst van de AVG. Wat zouden de consequenties zijn voor ons vak, kunnen we blijven doen wat we deden en nog veel meer onzekerheden passeerden de revue. De hoogste tijd om, inmiddels bijna drie jaar verder, terug te kijken op de pre- en post-AVG. Waar liepen en lopen we tegen aan? Kan de administratieve ballast niet wat minder? Hoe om te gaan met internationaal onderzoek in en buiten Europa? En hoe ga je om met video en audio bij kwalitatief onderzoek, zeker in dit teams/zoom-tijdperk?
Deze (online) workshop is voor ervaren insights professionals (>3 jr.) die een volgende stap willen maken. Eerst gaan we kijken naar veelgemaakte fouten bij het interpreteren van marketing metrics. Vervolgens bestuderen we patronen in consumentengedrag die er eigenlijk altijd zijn en je helpen meer chocola te maken van je cijfers.
Binnen marketing research en analytics wordt de taal R steeds meer gebruikt als aanvulling op of in plaats van standaardtools als SPSS. Groot voordeel is dat R open source is en nieuwe tools voor analytics al beschikbaar zijn in R ruim voordat deze worden opgenomen in de standaardtools. Tijdens deze introductie-workshop laten we je zien wat R is, hoe je R kunt gebruiken en hoe je R-scripts schrijft. Meld je aan en ontdek of R ook iets voor jou is!
Kennispartners van Daily Data Bytes
MOA is een
Privacystatement, Cookieverklaring & Disclaimer, MOA© 2020