Digital Analytics Talk: Personalisatie & Data-Analytics

Categorie
analytics
Datum:
9 sept 2021

Tijd: 16:00 - 17:00 uur

Inleiding

De MOA Profgroep Digital Analytics organiseert regelmatig een Digital Analytics Talk. Tijdens deze inspirerende, digitale, sessies gaan we in op een actueel thema. De sessies zijn gratis toegankelijk voor iedereen die werkt met digitale data.
Op 9 september staat de Talk in het teken van Personalisatie & Data-Analytics
Ontdek tijdens deze themasessie, middels praktijkcases, hoe ANWB en KPN personalisatie succesvol inzetten.

Inhoud

1. Hoe ANWB datagedreven personalisatie heeft doorgevoerd in 7 touchpoints van de customer journey

Spreker: Emiel Begthel, programmamanager personalisatie bij ANWB.

Om de dienstverlening aan haar 4,7 miljoen leden te verbeteren en 24/7 te bedienen heeft ANWB gekozen voor een centrale personalisatie-aanpak. Inmiddels bedient ANWB leden gericht vanuit 7 centraal gepersonaliseerde kanalen. Emiel gaat in zijn presentatie in hoe personalisatie succesvol is toegepast, het architectuurmodel en de gevolgen voor data analytics in de organisatie. ANWB ontving de DDMA Customer Data Award 2020 voor deze sterkte case study.

 

2. De vier enables voor personalisatie

Spreker: Marijn Pipping, Online Marketeer, Digital Customer Development bij KPN

Om succesvol te personaliseren, heeft KPN vier ‘enablers’ voor personalisatie opgesteld. Marijn vertelt in zijn presentatie hoe deze strategie wordt uitgevoerd en hoe deze bijdraagt aan de doelstellingen van KPN.

Schrijf je nu in voor deze interessante Digital Analytics Talk op 09 september 2021!

 

---

 

Over de MOA Profgroep Digital Analytics

De Profgroep Digital Analytics maakt deel uit van de MOA, hét Nederlandse Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek & Analytics. Het doel van de Profgroep is om het werkgebied van Digital- en Webanalytics te ondersteunen en te promoten. Met een focus op kwaliteit, kennisdeling en samenwerking, om zo het vakgebied naar een next level te tillen.

De Profgroep Digital Analytics is opgericht voor iedereen die zich bezighoudt of wil bezighouden met het rapporteren, analyseren en optimaliseren op basis van digital data en research om inzichten in klantgedrag te vergroten, campagnes te verbeteren en sites of apps te optimaliseren.

Word ook lid van de Profgroep Digital Analytics en/of meld je aan bij onze LinkedIn-groep! Lees verder

Kosten

De bijeenkomst is gratis.

INSCHRIJVEN
Praktische informatie

Heeft u vragen over deze bijeenkomst?

Via het telefoonnummer 020 5 810 710 kom je direct in contact met één van onze MOA-medewerkers of stuur een mail naar opleidingen@moa.nl. Wij helpen je graag verder met al je vragen! De MOA is bereikbaar op alle doordeweekse dagen van 08.30 tot 17.30 uur.

Meer MOA


Kennispartners van Daily Data Bytes

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.